یکی از علائم بیماری کلیه پلی کیستیک: پروتئینوری
نوشته شده توسط : rshaole

یکی از علائم بیماری کلیه پلی کیستیک: پروتئینوریبیماری کلیه پلی کیستیک یک بیماری ارثی کلیه است، بیمار است که معمولا بسیاری از علائم، شایع ترین پروتئینوری است.

علل پروتئینوری در بیماران مبتلا به بیماری کلیه پلی کیستیک چه هستند؟

علل بسیاری از پروتئینوری در بیماران، برخی از علل بیماری کلیه پلی کیستیک، برخی از دلایل بدون بیماری کلیه پلی کیستیک وجود دارد. به طور کلی، پروتئینوری به علت بیماری کلیه پلی کیستیک، به این معنی که آسیب به کلیه در سطح بسیار جدی است.

بیماری کلیه پلی کیستیک یک بیماری ارثی کلیه، کلیه پلی کیستیک منجر به آسیب کلیوی لوله، ما می دانیم، که عملکرد بازجذب توبولی کلیوی.

در صورتی که برای آسیب به توبولار کلیوی بیمار وجود دارد، ممکن است به بازجذب توبولی کلیه نابود شود. برخی به بیرون درز از گلومرول از مواد مغذی می تواند توسط توبول های کلیوی بازگشت به موقع جذب نمی شود، آن را به دست دادن مواد مغذی از ادرار منجر شود. بنابراین، بیماران دارای علایم پروتئینوری. در همین حال، با افزایش کیست های کلیوی می تواند به صدمه بیشتر از بافت کلیه منجر شود، علائم در پروتئینوری افزایش خواهد یافت، بنابراین بیماران باید درمان به موقع باشد، به منظور کنترل علائم پروتئینوری.

علاوه بر این، علل دیگر از نشانه های پروتئین، که یکی از آنها عفونت دستگاه ادراری است. عفونت های دستگاه ادراری از علائم اولیه بیماری کلیه پلی کیستیک،

اگر عفونت دستگاه ادراری نیست را می توان کنترل و درمان به موقع، این نیز ممکن است علائم پروتئینوری در بیماران شود.

در اینجا برخی از علل شایع علائم پروتئینوری می شوند، بیماران با پروتئینوری نمی تواند نادیده بگیرد، درمان زود هنگام می توانید از وخامت بیشتر بیماری کلیه پلی کیستیک جلوگیری می کند.

اگر می خواهید بیشتر بدانید، و شما باید سوالات، شما می توانید با ما از طریق راه زیر تماس بگیرید. من بسیار خوشحالم که به شما کمک کند هستم. ما برای شما آرزوی بهبودی سریع!

تلفن: + 86-311-89261083

ایمیل شما: hospitalkidney@yandex.ru

واتساپ: +86 15100189779





:: برچسب‌ها: بیماری های کلیوی متعدد در,پروتئینوری ,
:: بازدید از این مطلب : 241
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 19 شهريور 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: